sâmbătă, 17 aprilie 2010

Viata de viking bestiala-viata mea

Tebuie sa ma aliniez celor care deja au mentionat asta si sa spun tare ca "Viata mea e bestiala". Din toate punctele de vedere.

Am avut o copilarie fericita, nu mi-a lipsit niciodata nimic si am o familie minunata, formata din oameni incredibili, muncitori, veseli si mereu pusi pe glume: cei mai tari parinti cu care cred ca m-am certat in viata asta doar de vreo 2 ori si nici atunci la modul serios, dar care mi-a fost alaturi mereu cu un ajutor, o vorba buna sau cu o gluma, cu care pot sa ma uit la meciuri (tata), sa combin substante chimice fara sa faca buum (mama) si dupa toate astea sa ma considere cea mai minunata fiica, cei mai tari bunici (care din pacate nu mai sunt), cele mai tari bunicute (care fac niste cozonaci si sarmale de te lingi pe degete), cei mai tari unchi care locuiesc in cel mai tare oras de vacanta (Sibiu), cei mai tari nasi....etc etc.

Am avut cea mai frumoasa copilarie, fara griji, fara lipsuri, cu multa militarie, cu invatat mult la scoala, citit mult :D, invatat ce e onoarea, ce inseamna sa lasi de multe ori chestiile care iti plac tie si comoditatea pentru a face ce trebuie, invatat ce inseamna sa-i ajuti pe ceilalti fara sa-ti pese de greutati, doar ca sa vezi un zambet pe fata lor.

Am avut cei mai bestiali profi, din cls I si pana acum (lista probabil va continua), am avut si am cei mai faini colegi  (colegi care la nevoie stau cu tine dupa operatii desi au de invatat pentru teza, colegi care iti cara bagajele sute de kilometri desi mai au si ei vreo 5 bagaje, colegi care te scot din probleme cand nu mai gasesti singura solutia).

Am stat in cel mai fain oras pentru copilarie (Orastie), oras linistit, de unde dimineata pe geam vedeam munti, dealuri, camp si unde daca mergeam 5 minute dadeam de un lac. Un oras unde fugeam de la ore si mergeam in Rock Cafe ca sa jucam biliard, sa bem vin fiert si sa facem probleme de fizica si de unde ne intorceam la liceu si profu stiind unde am fost ne facea o cafea.

Locuiesc in cel mai fain oras al tarii (Timisoara), orasul unde veneam in copilarie la bunici si mergeam aproape zilnic cu bunicu in Parcul Botanic, la Muzeul de Istorie sau in Unirii. Orasul cu cea mai verde piata din Europa (Piata Unirii), orasul cu foarte multe premiere (tramvai, iluminat elecrtic stradal, bere etc), orasul unde iesi pe strada, zambesti oamenilor si ei iti zambesc inapoi. Orasul unde nu iti faci mii de nervi daca il bati de la un capat la altul. E orasul unde, in ciuda poluarii si traficului, respir libertatea.

Viata mea e bestiala pentru ca sunt tanara, sanatoasa, am cei mai interesanti prieteni de toate specializarile, din toate zonele tarii, pe care daca ii sun noaptea la 2 ca ma plictisesc stau de povesti apoi inca 2 ore, prieteni cu care bat Timisoara la pas noaptea, fara sa ne fie frica de batai sau alte lucruri mai putin placute, prieteni cu care ma intalnesc in Unirii la un ceai si povestim pana dimineata.

Viata mea e bestiala pentru ca intalnesc mereu oameni noi si interesanti, oameni cu care discut vrute si nevrute, oameni de la care invat mereu lucruri noi.

Viata mea e bestiala pentru ca am grupuri de prieteni variate si speciale (OSUT, Bloggerii timisoreni) alaturi de care nu ma plictisesc niciodata si niciodata nu duc lipsa de rasete si glume.

Viata mea e bestiala pentru ca dimineata cand ma trezec nu vad doar blocuri in fata geamului, vad o gradina mare cu pomi inalti pana la geamurile mele si un stadion de fotbal mic si cochet.

Viata mea e bestiala pentru ca sunt viking si in fiecare zi vad cel putin un Volvo sau un Saab si stiu ca acea zi va fi extraordinara.

Viata mea e bestiala pentru ca vad avioane trecand deasupra orasului si imi imaginez ca bunicul meu zboara :), pentru ca am avut cel mai minunat bunic care s-a luat la tranta cu norii, vantul si inaltimile si a invins si a apucat sa imi povesteasca cum a facut asta.

Viata mea e bestiala pentru toti oamenii care fac parte din ea si pentru toate amintirile pe care le am si pe care le voi face incepand de azi :).

LATER EDIT: se aduna tot mai multe motive pentru care vietile unor oameni sunt bestiale...au povestit: Ovi, Creatza, Richie, Raka, Nico, Nebuloasa, Deme, Daniel Sima, TVdece si altii pe care inca nu am apucat sa-i citesc....sper sa se mareasca lista :D

2 comentarii:

Cobalt spunea...

Foarte interesant postul, dar la partea cu pot umbla noaptea fara sa patesc nimic pot sa te contrazic :) in rest iti dau foarte mare dreptate la partea cu Timisoara.Bafta in continuare

TODO spunea...

@cobalt: pana acum nu am avut probleme cu umblatul noaptea...vad eu mai incolo:P

Trimiteți un comentariu

Pe corbii lui Odin, ce ai de zis?